ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
1. Pokud má vybrané zboží status „Dodání do 10 až 14 dnů“, co to znamená?
Zboží s tímto statusem objednáváme přímo u výrobců. Zboží je objednáváno každý 3. pracovní den, nějakou dobu trvá přeprava ze zahraničí, proto může být rozptyl v délce dodání a nejsme schopni říci na den přesně, kdy bude zboží odesláno, dodací lhůta by neměla překročit 2 týdny, v naprosté většině případů je však kratší.
2. Pokud má vybrané zboží status „Vyprodáno“, co to znamená?
Zboží, které je momentálně ve statusu vyprodáno, je bohužel dlouhodobě nedostupné s tím, že jeho další výrobu a možnost dodání nemáme výrobcem potvrzenou. Pokud tato doba trvá déle než 60 dní, zboží je z nabídky trvale vyřazeno.
3. Pokud si objednám zboží, které je momentálně skladem, jaká je dodací lhůta?
Při objednání produktů, které jsou na našich webových stránkách „Skladem“ je dodací lhůta zpravidla dva pracovní dny, záleží však na vybraném dopravci. U zásilek zasílaných Českou poštou jako balík do ruky či na poštu, je jejich dodání resp. uložení na vybrané poště většinou druhý pracovní den po odeslání. U PPL je dodací termín také většinou druhý pracovní den po odeslání. Snažíme se zákazníkům vycházet maximálně vstříc a ve většině případů je zásilka se zbožím skladem připravena a odeslána týž den, nejpozději následující pracovní den. Odeslání v tomto případě záleží na čase přijetí objednávky, objednávka musí být přijata s dostatečnou rezervou před svozem přepravních služeb, čas jejich svozu bohužel nemůžeme ovlivnit.
4. U zboží je tabulka velikostí, odpovídá skutečnosti?
U zboží skladem jsou rozměry naměřeny přímo na oblečení, rozměry by tedy měly odpovídat skutečným. Rozměry měříme při rozumném (nikoli maximálním) natažení oblečení. Přesto doporučujeme, pokud jste u nějakého rozměru na horní hranici hodnoty, volit spíše větší velikost. Pokud jsou Vaše rozměry z různých velikostí, doporučujeme volit velikost, do které spadá nějvětší rozměr.
U zboží na objednávku jsou míry dodané výrobcem, většinou se jedná o standardní míry, podle kterých se daná velikost šije, je tedy nutné počítat s tím, že se rozměr může +/- o centimetr lišit.
5. Oblečení má jinou barvu, než jsem viděla na e-shopu.
Každý monitor může zobrazovat jinak, takže barva se skutečně může lišit. Je nutné kontrolovat kalibraci svého monitoru, aby barvy byly co nejvěrnější. I tak se může stát, že barva nebude dle vašich představ - každý barvu vnímáme jinak a je vědecky dokázáno, že např. muži vidí daleko méně barev než ženy :-). Pokud se vám barva nelíbí nebo se k vám nehodí, není problém cokoli vrátit či vyměnit, viz bod 7.
6. Přeji si svou objednávku změnit či zrušit. Jak mám postupovat?
V tomto případě nám zavolejte na telefonní číslo +420 602 855 554 či napište na e-mailovou adresu obchod@sd-fashion.cz s popisem, jakou změnu si přejete provést. Rádi Vám vyjdeme maximálně vstříc, bohužel však nelze změnit či zrušit objednávku již expedovanou, která opustila náš e-shop.
7. Obdržel/a jsem zásilku, bohužel se mi nelíbí barva či jsem zvolil/a špatnou velikost. Je možná výměna?
Pokud si přejete vyměnit zboží za jinou barvu či velikost, samozřejmě Vám rádi vyhovíme. Lhůta na vrácení či výměnu zboží je 14 dnů od převzetí zboží. V případě, že si přejete zboží vyměnit a i toto zboží je na objednávku, je nejlepší domluvit se na výše uvedeném telefonním čísle či mailu co nejdříve, ať můžeme nové zboží objednat u výrobce. Výměna se provádí bezhotovostně, nemusíte dělat novou objednávku a vyměněné zboží Vám odešleme na naše náklady.
Zboží, které vracíte, zašlete prosím na adresu e-shopu – Silvie Dědková – SD-Fashion, Středová 2/3264, 100 00 Praha 10. Do zásilky přibalte informaci o domluvené výměně.
8. Obdržel/a jsem zásilku, zboží mi však nevyhovuje a přeji si ho vrátit, jak mám postupovat?
Při vrácení zboží v zákonné lhůtě (lhůta je 14 kalendářních dní a počítá se od data převzetí zásilky zákazníkem), zabalte prosím pečlivě zboží, které vracíte, přibalte buď Vratku, která je součástí přiložené faktury nebo Formulář odstoupení, který si můžete zkopírovat z našich stránek, a odešlete na adresu Silvie Dědková – SD-Fashion, Středová 2/3264, 100 00 Praha 10. Vrácené zboží se eviduje a vyřizuje 2x týdně, následně by Vám měl e-mailem přijít dobropis Vaší objednáky s datem splatnosti částky na Vámi uvedený účet. Datum splatnosti se počítá ode dne doručení vyplněného formuláře o vrácení (ať už mailem či v balíčku spolu se zbožím).
9. Chtěl/a bych si objednat zboží na Slovensko. Je to možné?
Ano, nově zasíláme i na Slovensko. Při doručení využíváme služeb Zásilkovny a platba je možná kreditní/debetní kartou. Při doručení do SR počítejte prosím s mírně delší dodací dobou než je uvedena.
10. Přeji si objednané zboží reklamovat, jak mám postupovat?
Reklamace se řeší zasláním zboží na naši adresu Silvie Dědková – SD-Fashion, Středová 2/3264, 100 00 Praha 10. Při uplatnění reklamace je kupující povinen prokázat, že reklamované zboží bylo zakoupeno přes náš e-shop www.sd-fashion.cz . Reklamace jsou řešeny v co možná nejkratším termínu, nejpozději do lhůty 30 dní. Více informací o reklamacích naleznete v Obchodních podmínkách, viz https://www.sd-fashion.cz/obchodni-podminky/ .
11. Přeji si uplatnit více slevových kuponů objednávce. Jak na to?
Při nákupu na našem e-shopu lze do objednávky automaticky vložit pouze jeden slevový kupon. Pokud se Vám nepodaří slevový kupon uplatnit, napište nám prosím zprávu do poznámky v objednávce. Pokud je kupon platný, rádi Vám ho uplatníme dodatečně a zašleme aktualizaci objednávky.
Pokud jste zde nenašel/nenašla odpověď na svou otázku, neváhejte nám zavolat na telefonní číslo +420 602 855 554 nebo napsat na e-mail obchod@sd-fashion.cz , budeme se ze všech sil snažit Vám pomoci.
12. Jsou recenze na e-shopu pravdivé? Jakým způsobem je ověřujete?
Veškeré uvedené recenze, ať už obchodu nebo zboží, se vážou ke konkrétní objednávce. Možnost hodnotit tak mají pouze zákazníci, kteří u nás reálně nakoupili. Hodnocení se zadává přes číslo objednávky a dle této objednávky identifikujeme konkrétního hodnotícího. Žádné hodnocení nemůže být tedy zadáno, pokud se neváže ke konkrétní objednávce.